Hotel Directory

Αγαπητοί επισκέπτες,

Με μεγάλη χαρά σας καλωσορίζουμε στο ξενοδοχείο ΚΑΛΥΨΩ  και την πανέμορφη Λευκάδα. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια της διαμονής σας , παρακαλούμε να διαβάσετε τις πληροφορίες που έχουμε καταχωρήσει στον Οδηγό των Δωματίων με τις σημαντικότερες πληροφορίες του ξενοδοχείου. Για επιπλέον πληροφορίες ή διευκρινήσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποδοχή. Το προσωπικό του «ΚΑΛΥΨΩ» θα φροντίσει να κάνει τη διαμονή σας ευχάριστη και άνετη.

Η διεύθυνση και το προσωπικό, σας εύχεται καλή διαμονή!

 

Υπηρεσίες Ξενοδοχείου

Κλιματισμός / Θέρμανση:

Κάθε δωμάτιο έχει αυτόνομη μονάδα κλιματισμού, η οποία ρυθμίζεται με τηλεχειριστήριο.

Υπηρεσία καθαριότητας

Τα δωμάτια καθαρίζονται και τακτοποιούνται καθημερινά μέχρι τις 15.00

Οι πετσέτες αλλάζονται κάθε 2 ημέρες και τα κλινοσκεπάσματα κάθε 3 ημέρες.

Οι πετσέτες αλλάζονται απεριόριστα κατόπιν αιτήματος.

Παρακαλούμε μην χρησιμοποιείτε τις πετσέτες στην παραλία.

Άφιξη:

Η καθορισμένη ώρα άφιξης είναι στις 14.00.

Η άφιξη μπορεί να γίνει και νωρίτερα ανάλογα με την κατάσταση του δωματίου μετά από επικοινωνία με την Υποδοχή

Αναχώρηση:

Η καθορισμένη ώρα αναχώρησης είναι στις 12.00.

Η αναχώρηση μπορεί να γίνει και αργότερα κατόπιν αιτήματος και βάσει διαθεσιμότητας.

Εξυπηρέτηση πελατών:

Η υποδοχή είναι ανοικτή επί 16 ώρες με εσωτερική τηλεφωνική πρόσβαση επί 24 ώρες

Υπάρχει υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών.

Υπάρχει δυνατότητα παροχής laptop και tablet.

Γεύματα:

Το πρωινό σερβίρεται στον εσωτερικό και τον υπαίθριο χώρο του κυλικείου του ξενοδοχείου.

Η καθορισμένη διάρκεια σερβιρίσματος είναι  από 08.00 έως 11.00.

Πρωινό σερβίρεται από 07.30 έως 11.30.

Υπάρχει δυνατότητα πρωινού νωρίς το πρωί.

Υπάρχει δυνατότητα παροχής πρωινού σε ειδική συσκευασία.

Παρακαλούμε να λάβετε υπ όψιν ότι η ασφάλεια των τροφίμων και οι κανονισμοί υγιεινής απαγορεύουν την μεταφορά τροφίμων από το παρασκευαστήριο του ξενοδοχείου προς τα δωμάτια ή εκτός αυτού. Να θυμάστε ότι η σπατάλη των τροφίμων αποτελεί προσβολή για την ανθρωπότητα.

Υπηρεσίες δωματίου:

Κλιματιστικό

Στεγνωτήρας μαλλιών

Τηλεόραση

Ψυγείο

Χρηματοκιβώτιο.

Παιδικό κρεβατάκι (Διατίθεται δωρεάν μετά από αίτημα)

Σίδερο σιδερώματος (Διατίθεται στην υποδοχή)

Κουτί πρώτων βοηθειών – φαρμακείο (Διατίθεται στην υποδοχή)

Ευγενική συμβουλή: Παρακαλούμε να σβήνετε τα φώτα και τον κλιματισμό , όταν απομακρύνεστε από το δωμάτιο. Η εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση της θερμικής ρύπανσης πρέπει να είναι συνειδητή επιλογή όλων μας. 

Ιντερνέτ:

Υπάρχει πρόσβαση σε δωρεάν ασύρματο δίκτυο Ιντερνέτ υψηλής ταχύτητας σε ολόκληρο το ξενοδοχείο. Δίκαιη και λογική πολιτική χρήσης ισχύει. Η ταχύτητα στο ιντερνέτ εξαρτάται από την συνολική χρήση. Σημειώστε πως λόγω της υποδομής του νησιού και του αυξημένου αριθμού επισκεπτών ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο είναι πιθανόν να υπάρχει μείωση της ταχύτητας. Ζητάμε την κατανόηση σας  και την λογική χρήση του.

Αποσκευές:

Υπάρχει χώρος φύλαξης αποσκευών σε περίπτωση καθυστερημένης αναχώρησης από το Ξενοδοχείο.

Χώρος στάθμευσης:

Το ξενοδοχείο διαθέτει δωρεάν υπαίθριο χώρο στάθμευσης.

Για την δική σας εξυπηρέτηση θα πρέπει : 1) Να παρκάρετε ορθολογικά. 2) Να κλείνεται πάντα την είσοδο μετά την αναχώρησή σας. 3) Να δίνεται τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός σας στην υποδοχή. Οι χώροι στάθμευσης στον Άγιο Νικήτα είναι περιορισμένοι. Να μην παρκάρετε άναρχα

 

Κλειδί δωματίου:

Οι πόρτες των δωματίων εξωτερικά ανοίγουν μόνο με το κλειδί. Η υποδοχή είναι ανοικτή μέχρι τις 23.00. Σε περίπτωση που σκοπεύετε να επιστρέψετε στο ξενοδοχείο μετά τις 23.00  να έχετε μαζί σας το κλειδί του δωματίου και  το κλειδί της κεντρικής εισόδου.

 

Μεταφορές:

Κατάλογος με τα δρομολόγια των Λεωφορείων υπάρχει στον πίνακα ανακοινώσεων της υποδοχής. Για κλήση ταξί καθώς και για τις χρεώσεις τους ανά προορισμό απευθυνθείτε στην υποδοχή .

 

Τρόποι Πληρωμής:

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες MASTERCART ή VISA. Για άλλες πιστωτικές ρυθμίσεις απευθυνθείτε στην υποδοχή.

 

Ειδικές Προσφορές:

Πολλές επιχειρήσεις έχουν ειδικές προσφορές για τους πελάτες του ξενοδοχείου μας. Ενημερωθείτε από την υποδοχή για το είδος και τους όρους των προσφορών.

 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ:

 

Γενικά

Το Kalypsohotel έχει στόχο τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πελάτες του. Η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων είναι προϋπόθεση για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και αποτελεί ουσιαστικό πηγή στοιχείων για τον εντοπισμό αδυναμιών σε πολιτικές και διαδικασίες.

Δήλωση πολιτικής

Το Kalypsohotel μέσω αυτής της πολιτικής δεσμεύεταιότι η διαχείριση των παραπόνων θα είναι άμεση και δίκαιη διασφαλίζοντας ότι:

  • Το παράπονο θα μελετηθεί σε βάθος και με διακριτικότητα.
  • Θα υπάρχει δικαιοσύνη και για τον αιτούντα και για τον τυχόν εργαζόμενο στον οποίο πιθανόν να γίνεται αναφορά.
  • Δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε χρέωση για τηνυποβολή και την εξέταση του παράπονου.
  • Θα τηρείται η προστασία προσωπικών δεδομένων.
  • Τα άτομα που αναφέρονται στο παράπονο ή οι υπεύθυνοι για την διαχείριση παραπόνων δεν θα συμμετέχουν στην διερεύνηση του παραπόνου , αν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων.
  • Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα εκπαιδεύεται συνεχώς και θα έχει και θα έχει άμεση πρόσβαση στην πολιτική διαχείρισης των παραπόνων.
  • Το Διοικητικό συμβούλιο, η διεύθυνση και το προσωπικό του ξενοδοχείου αναγνωρίζουν το δικαίωμα υποβολής παραπόνων και επιδιώκουν δίκαιη και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων που τυχόν προκύπτουν από τις υπηρεσίες που προσφέρει.
  • Το σύστημα διαχείρισης παραπόνων και οι εσωτερικές διαδικασίες που εφαρμόζονται θα αναθεωρούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα με στόχο την διαφάνεια, την αποδοτικότητα και την κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών.
  • Η πολιτική του θα είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του: www.kalypsohotel.com

 

Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων

  1. Ποιος υποβάλει παράπονο

Οποιοσδήποτε ένοικοςτουξενοδοχείου

  1. Αρχική υποβολή

Αρχικά ενημερώνεται η υποδοχή του ξενοδοχείου. Επιδιώκεται έτσι να δοθεί άμεση λύση πριν την αναχώρηση του πελάτη.

  1. Στάδια υποβολής

Αν θεωρήσετε ότι είναι απαραίτητη περαιτέρω εξέταση του θέματος θα πρέπει να αποταθείτε γραπτώς (με ηλεκτρονικό μήνυμα) για να υποβάλετε επίσημο παράπονο στη διεύθυνση info@kalypsohotel.com προκειμένου να διερευνηθεί ανεξάρτητα το θέμα. Στο μήνυμα θα πρέπει :

  • Να αναγράφονται τα στοιχεία της κράτησης και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
  • Να περιγράφεται με σαφήνεια το παράπονό σας.
  • Να είστε συγκεκριμένοι αναφορικά με τους λόγους υποβολής του.
  • Να αναφέρετε τις προσδοκίες σας σχετικά με την επίλυση του προβλήματος.

Αφού λάβετε απάντηση και δεν μείνετε ικανοποιημένοι μπορείτε να αποταθείτε γραπτώς στον:

Γενικό Διευθυντή
Σ. Γράψας – Γ Φέτσης ΑΕ
ΆγιοςΝικήτας
31080
Λευκάδα, Ελλάδα.

  1. Διάρκεια διεκπεραίωσης

Αποστολή βεβαίωσης παραλαβής παραπόνου εντός 3 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Το παράπονο θα διερευνάται εντός 15 εργάσιμων ημερών και θα αποστέλλεται άμεσα η απάντηση

Σε ειδικές περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για ενδελεχή διερεύνηση θα ζητούμε γραπτώς παράταση. Στην επιστολή θα αναφέρονται οι μέχρι τώρα ενέργειές και θα ζητούνται πιθανές επιπρόσθετες πληροφορίες με στόχο την τελική απάντηση εντός 10 εργασίμων ημερών από την αποστολή της επιστολής μας.

  1. Δικαίωμα ενημέρωσης

Κατά την διάρκεια της διερεύνησης του παραπόνου μπορείτε να ζητάτε ενημέρωση για την πορεία της εξέλιξης του επικοινωνώντας με το ξενοδοχείο